شناسهٔ خبر: 130278 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت ایام نوروز انجام شد:

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از پایانه های جیرفت

جنوب کرمان پایانه مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان به همراه مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از پایانه های مسافربری و باربری شهر جیرفت بازدید کردند.

به گزارش اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ، محمد ساردویی مدیرکل راه و شهر سازی درحاشیه بازدید از پایانه های جیرفت گفت: ارزیابی عملکرد پایانه های مسافربری و باربری در ایام نوروز امسال بسیار مطلوب بود و همکاران اداره کل راه داری و حمل و نقل جاده ای در جنوب کرمان به صورت شبانه روزی در محل پایانه ها جهت پیگیری و کمک به مسافران حضور دارند.

وی همچنین از نمازخانه و مجموعه خدمات مستقر در پایانه مسافربری مانند رستوران و استراحتگاه رانندگان بازدید کرد و اظهار داشت: بازدید میدانی ما و آماری که توسط اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان اعلام  شده در سطح مطلوبی از همکاری در سطح جنوب کرمان در حال انجام است.

مجتبی محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای  جنوب کرمان در این بازدید گفت : اقدامات انجام شده درجنوب کرمان برای مسافران و رانندگان عزیز در ایام نوروز جهت رسیدگی به مشکلات وتسهیل در امور سفر برای مسافران و گردشگران بسیار موثر و رضایت رانندگان با توجه به ایجاد امکانات رفاهی برای رانندگان و مسافران در پایانه ها قابل توجه بوده و این موضوع نقطه عطف همکاری بین شرکت ها و موسسات باربری و مسافری واداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده است.

مدیران کل در این بازدید در دیدار با رانندگان و کارکنان پایانه ها ضمن خسته نباشید صحبتهای آنها را شنیدند و در پایان سفر خوبی را برای مردم نقاط مختلف کشور به جنوب کرمان آرزو کردند.