شناسهٔ خبر: 130386 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری استان همدان خبر داد

آغاز موج دوم سفرهای نوروزی در استان همدان

صفر صادقی راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ️مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از آغاز موج دوم سفرهای نوروزی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد:

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان صفرصادقی راد با اشاره به آغاز طرح نوروزی که از ۲۴ اسفند سال گذشته شروع شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت، گفت: از ابتدای طرح  ۱۰ میلیون ۳۳۰ هزار تردد توسط سامانه های تردد شمار استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴٪ افزایش داشته است.

️وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد ورود یک میلیون و ۲۵ هزار وسیله نقلیه به استان بودیم و در این مدت نیز نهصد و ۶۳ هزار وسلیه نقلیه از همدان خارج شده است.

️وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی بیش از ۸۸ هزار ۲۳۲ نفر مسافر در قالب ۹ هزار و ۷۴۹ سفر از استان همدان به اقصی نقاط کشور جابه جا شده اند.

️صادقی راد گفت: امسال علاوه بر اجرای پویش همراهان سفر ایمن بنا به پیشنهاد استاندار محترم ایستگاه های پویش سلامت نوروزی در ۱۵ محور دارای تصادف با همکاری، راهداری، پلیس راه، اورژانس و هلال احمر فعال شد و هم اکنون نیز مشغول ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند.

️وی اظهار کرد: ۶۰۰ کیلومتر-باند برفروبی و نمک پاشی در ایام ابتدای نوروز توسط ۴۵۰ نفر نیروی راهدار، ۳۶۲ دستگاه انواع ماشین الات راهداری، در ۳۵ باب راهدارخانه در محورهای استان انجام شد، و با تلاش عوامل راهداری هیچ خللی در تردد جاده ای بوجود نیامد.

️صادقی راد یادآور شد: ۱۰ نقطه حادثه خیز با مصوبه پلیس راه بطور کامل رفع شد و در نقاط دیگر هم عملیات آشکار سازی انجام شده است.