شناسهٔ خبر: 130528 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران

مهندس اسماعیلی زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان طی پیامی ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،متن پیام تبریک اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت ۱۲ فروردین،  روز جمهوری اسلامی ایران  به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم 

۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸، روز جمهوری اسلامی ایران، بی‌گمان از سرنوشت‌سازترین روزهای ایران اسلامی بود، چرا که انقلاب اسلامی که با هدایت‌های امام خمینی (ره) و رشادت‌های مردم در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و به رژیم ستم‌شاهی پایان داد، نوع حکومت آن در این روز مشخص شد.

۱۲ فروردین، روزی است که ملت ایران به جمهوری اسلامی «آری» گفت، آریِ سبزی به نشانه روئیدن، طراوت، شادابی، خرمی و نشانه‌ای از به ثمر رسیدن بذرها و شکفتن آن شکوفه‌ها است.

شکوفه آزادی ملت غیور ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ کاشته شد و در ۱۲ فروردین ماه ۵۸ در خاک ریشه دوانید.

مردم ایران در روز ۱۲ فروردین با حضور آگاهانه و متعهدانه در رفراندوم، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای اداره کشور برگزیده و نظام سیاسی ایران را بر اساس دین مبین اسلام بنا نهادند.

نظام جمهوری اسلامی ایران که حاصل رهبری و هدایت‌های حضرت امام خمینی (ره)، تلاش‌های مردم و ثمره خون گران‌بهای شهدا و برآمده از هدایت‌های پیامبران و ائمه معصومین علیهم السلام است، تجلی‌گاه مردم‌سالاری دینی در جهان معاصر است تا نشان دهد که اسلام کامل‌ترین دینی است که می‌تواند ضامن سعادت دنیوی و اخروی بشریت سرگشته امروز باشد و اینک بیش از چهار دهه از استقرار نظامی الهی در ایران اسلامی می‌گذرد، ملت بزرگ ایران در گام دوم انقلاب اسلامی با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و با ادامه‌دادن راه شهدای گلگون کفن این مرز و بوم، با سرلوحه قرار دادن شعار سال، با افتخار همچنان مسیر پیشرفت و توسعه کشور را طی خواهند کرد.

اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده است، به عنوان استان پیشتاز در حوزه اجرای پروژه های اقدام ملی مسکن تلاش خود را در زمینه مهارتورم و رشد ساخت مسکن مضاعف خواهد کرد.