شناسهٔ خبر: 130529 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار خراسان شمالی:

محور بجنورد به جنگل گلستان باید یکی از اولویت های اصلی وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد

دیدار شورای راه و شهرسازی خراسان شمالی با استاندار استاندار خراسان شمالی در دیدار نوروزی مدیران مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان گفت : محور بجنورد به جنگل گلستان باید یکی از اولویت های اصلی وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمدرضا حسین نژاد در این دیدار پیگیری حل مشکلات محور بجنورد به جنگل گلستان را بسیار ضروری دانست و گفت : پیگیری مشکلات محور بجنورد به جنگل گلستان باید از روال عادی خارج شده و در سطح معاون اول رئیس جمهور بعنوان یک مطالبه اصلی مورد پیگیری جدی قرار گیرد زیرا موضوع ، جان مردم است.
وی محور بجنورد به جنگل گلستان را پروژه ای ملی با اهمیت کشوری عنوان کرد .
استاندار خراسان شمالی در ادامه جلسه ۳ موضوع فرودگاه بجنورد ، نهضت ملی مسکن و محور بجنورد به جنگل گلستان را از موضوعات مهم استان دانست و تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲ سه موضوع مذکور از موضوعاتی است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد چون زیر ساخت اصلی استان است.
وی با اشاره به موضوع نهضت ملی مسکن عنوان کرد: موضوع مسکن یکی از دغدغه های اصلی خانواده هاست و در استان خراسان شمالی این موضوع به خوبی در حال اجراست و می بایست در این سال مورد توجه ویژه قرار گیرد.
گفتنی است در ادامه جلسه هریک از مدیران کل زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان گزارشی از حوزه خود ارائه کردند.