شناسهٔ خبر: 130546 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل، معاونین و جمعی از پرسنل راه و شهرسازی:

تکریم و معارفه عامل ذیحساب سازمان ملی زمین و مسکن در اداره کل راه و شهرسازی استان یزد برگزار شد

IMG_0332.JPG طی مراسمی عامل ذیحساب سابق سازمان ملی زمین و مسکن در اداره کل راه و شهرسازی مورد تکریم قرار گرفته و عامل ذیحساب جدید منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی(یزد)،احسان خواجه رضایی مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد در این جلسه گفت : بدون تردید سمت عامل ذیحساب سازمان ملی زمین و مسکن در این اداره کل علاوه بر حساس بودن وظیفه سنگینی است که نیازمند دقت بالایی است.

وی ادامه داد : خدمات ارزشمند عامل ذیحساب سابق در طول خدمت بر هیچکس پوشیده نبوده و قدردان زحمات ایشان خواهیم بود و بدون تردید دوران بازنشستگی فصل جدیدی از زندگی ایشان خواهد بود که برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در پایان گفت :برای عامل ذیحساب جدید نیز با عنایت به اینکه با حفظ سمت خود این مسئولیت جدید را پذیرفته اند کمال تشکر و قدردانی داشته و آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

لازم به ذکر است در این مراسم خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد از تلاش ها و زحمات مجید زارعزاده عامل ذیحساب سابق سازمان ملی زمین و مسکن در این اداره کل قدردانی و برای عامل ذیحساب جدید روح الله محی الدینی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.