شناسهٔ خبر: 130633 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران

عطاء اله اکبری.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان طی پیامی ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان طی پیامی ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است: 

دوازدهم فروردین روز تثبیت انقلاب اسلامی و زنده شدن آرمانها و ارزشهای ناب اسلام محمدی و شکوفایی دستاوردهای ایران اسلامی است.

نظام جمهوری اسلامی ایران که حاصل رهبری و هدایت‌های حضرت امام خمینی (ره)، تلاش‌های مردم و ثمره خون گران‌بهای شهدا و برآمده از هدایت‌های پیامبران و ائمه معصومین علیهم السلام است، تجلی‌گاه مردم‌سالاری دینی در جهان معاصر است تا نشان دهد که اسلام کامل‌ترین دینی است که می‌تواند ضامن سعادت دنیوی و اخروی بشریت سرگشته امروز باشد و اینک بیش از چهار دهه از استقرار نظامی الهی در ایران اسلامی می‌گذرد، ملت بزرگ ایران در گام دوم انقلاب اسلامی با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و با ادامه‌دادن راه شهدای گلگون کفن این مرز و بوم، با سرلوحه قرار دادن شعار سال، با افتخار همچنان مسیر پیشرفت و توسعه کشور را طی خواهند کرد.

اینجانب ضمن نکوداشت بهار طبیعت در سالی که به نام «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری (مدطله العالی) نام گذاری شده است، یوم الله ۱۲ فروردین روز تثبیت استقلال، آزادی و جمهوری را گرامی داشته و امید است شاهد رشد فزآینده درخت تنومند این انقلاب و برداشتن گام های استوارتری در راه توسعه و پیشرفت ایرانی آباد و سربلند باشیم.