شناسهٔ خبر: 130665 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

ثبت تماس‌های متعدد مردمی با سامانه طرح صدای پاسخگو اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان

صدای پاسخگو راه و شهرسازی- اصفهان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه طرح صدای پاسخگو این اداره‌کل همچنان ادامه دارد گفت: از روزهای پایانی اسفندماه سال ۱۴۰۱ تا کنون تعداد زیادی تماس با سامانه‌های اعلامی این اداره‌کل ثبت شده است و ضمن پاسخگویی به سوالات مردمی، مشکلات آنان در حوزه‌های کاری مرتبط مورد پیگیری قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)؛ حسن کحال‌زاده رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: در راستای استقبال از ایام نوروز ۱۴۰۲ و با توجه به اهمیت و ضرورت پاسخگویی به مردم عزیز در حوزه‌های مختلف کاری، اجرای طرح‌های "صدای پاسخگو" و "پاسخگویی به شکایات مردمی" از روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ آغاز شد.  

وی افزود: براین اساس در اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برای ایام نوروز این دو سامانه به صورت ۲۴ ساعته فعال شد و ضمن پاسخگویی به سوالات مردمی در حوزه‌های راه و شهرسازی، نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنان دریافت و پیگیری لازم توسط مسئولین مربوطه در این خصوص بعمل آمده است.  

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: مطابق با آمار به دست آمده، از روزهای پایانی اسفندماه سال ۱۴۰۱ تا کنون ۱۰ ها تماس با سامانه‌های اعلامی این اداره‌کل ثبت شده است که بیشترین آن مرتبط با کسب اطلاع از روند طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان، موارد مرتبط با تصرف اراضی ملی و بعضا نیز پیرامون حوزه‌های مختلف حمل و نقلی، اطلاعات راه و هواشناسی بوده است.  

وی با بیان اینکه این دو سامانه همچنان فعال بوده و پاسخگویی به مردم ادامه دارد اذعان داشت: طرح صدای پاسخگو به دو صورت پاسخگویی مستقیم و ضبط مکالمه فعال است که هم استانی‌های گرامی می‌توانند از طریق تماس با شماره مستقیم ۳۶۶۹۸۰۰۰ مسائل و مشکلات خود در حوزه‌های راه و شهرسازی را مطرح و بصورت مستقیم پاسخ خود را دریافت کنند همچنین کارشناسان مربوطه در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام می‌کنند.    

کحال‌زاده خاطرنشان کرد: مخاطبان راه و شهرسازی استان اصفهان می‌توانند در تماس با شماره مستقیم ۳۶۶۸۶۰۶۷ و از طریق ضبط مکالمه شکایات خود را مطرح تا کارشناسان مربوطه در اسرع وقت موضوع را تا حصول نتیجه مورد پیگیری قرار دهند.