شناسهٔ خبر: 130684 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با صدور پیامی ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( سیستان و بلوچستان)،ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با صدور پیامی ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است ؛
در روز پربرکت دوازدهم فروردین، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را، دگر باره، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلّی ساخت. در این روز، ساختار جدید سیاسی و اجتماعی، بر مبنای آرای اکثریت مردم (۹۸/۲ درصد) تثبیت شد و رسما نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط ملت مسلمان ایران تأیید شد.

همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند : صبحگاه ۱۲ فروردین که روزنخستین حکومت الله است از بزرگ ترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند .

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و فرخنده و  تقارن آن با  ایام ماه مبارک رمضان را گرامی داشته و عظمت ملت شریف ایران اسلامی را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.
 امیدوارم در این سال که با درایت رهبر معظم انقلاب، مزین به سال «سال مهار تورم، رشد تولید» شده است، سالی توام با تعالی و پیشرفت، همدلی و تلاش برای ساختن سرزمین پر مهرمان ایران با توکل به الطاف الهی و در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باشد.