شناسهٔ خبر: 131017 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اولین افتتاح پروژه نهضت ملی مسکن در زنجان:

کلید ۱۹۲ واحد مسکونی پروژه برکت در زنجان تحویل متقاضیان شد

تحویل واحد در زنجان در آیین افتتاح همزمان ۲ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در کشور که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اجرا شد، ۱۹۲ نفر از متقاضیان زنجانی، کلید واحد مسکونی خود را تحویل گرفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (زنجان)، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان روز سه شنبه در آئین افتتاح همزمان ۲۰۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، گفت: تحویل کلید نخستین‌ پروژه های نهضت ملی مسکن استان زنجان در منطقه کوی نصر انجام شد.

وی با بیان اینکه در پروژه برکت کوی نصر شهر زنجان ۷۷۴ واحد در قالب نهضت ملی مسکن شروع شد، بیان داشت: از این تعداد ۱۹۲ واحد مسکونی آماده بود و امروز در مراسمی تحویل متقاضیان شد.  

اصغر اسماعیلی،با بیان اینکه دو هزار واحد مسکونی در سطح کشور در اراضی که به نام ستاد اجرایی فرمان امام بود شروع به کار شد ،ابراز کرد: امروز ۱۹۲ واحد در شهر زنجان به متقاضیان واگذار شد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه استان زنجان در اجرای نهضت ملی مسکن در سطح کشور  پیشتاز است و امیدواریم دوباره جزو اولین ها باشیم. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ،همچنین بر لزوم ساخت مسکن استاندارد و ایمن در پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: توجه به این مهم به عنوان یک اصل اساسی  و ویژه مورد توجه جدی اداره کل راه و شهرسازی استان است.