شناسهٔ خبر: 131228 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دبیر شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

برگزاری منظم جلسات شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اصفهان و گسترش تعامل بین بخشی

مهدی منصوری- اصفهان دبیر شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در سال ۱۴۰۱ جلسات شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اصفهان به طور منظم برگزار شد که گسترش تعامل بین بخشی را به همراه داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مهدی منصوری دبیر شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به برگزاری ۱۰ جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اصفهان در سال ۱۴۰۱، اظهار داشت: این شورا محلی برای هماهنگی‌های بین بخشی در حوزه‌های حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده‌ای است هماهنگی مدیریتی در امور مربوط به وظایف دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه و مرتبط با وزارت راه و شهرسازی در استان در این جلسات انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه ریاست این شورا برعهده مدیرکل راه و شهرسازی استان است اذعان داشت: اعضا آن را روسای دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان به همراه فرماندهی پلیس راه، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیر امور شعب بانک مسکن استان تشکیل می دهند. 

دبیر شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد: بر اساس ماده دو دستورالعمل تشکیل شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان‌ها، این جلسات با هدف راهبری برنامه‌های توسعه‌ای کوتاه مدت، میان مدت در حوزه‌های تخصصی حمل و نقل، مسکن و شهرسازی، ایجاد هماهنگی بیشتر میان مدیران بخش‌های مختلف‌، مشورت برای حل مشکلات در استان‌ها، همکاری برای تسهیل و پیشرفت پروژه‌ها و استفاده بهینه از منابع در دسترس تشکیل می‌شود. 

وی از دیگر دلایل برگزاری این شورا به یکپارچه سازی اهداف و برنامه‌ها و ایجاد هماهنگی در انجام وظایف و مسئولیت‌های ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها با واحدهای استانی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و سایر دستگاه‌های اجرائی ذیربط اشاره کرد.