شناسهٔ خبر: 131340 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر پایانه مرزی بیله سوار خبر داد؛

افزایش ۳۰ درصدی تردد وسیله نقلیه از پایانه مرزی بیله سوار

پایانه مرزی آستارا مدیر پایانه مرزی بیله سوار  از افزایش ۳۰ درصدی تردد وسیله نقلیه از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،لطف اله بابایی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در ۱۲ ماهه گذشته ۱۳۷ هزار و۵۲۳ دستگاه وسیله نقلیه از مرز بیله سوار تردد کرده اند گفت:نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۰۵ هزار و۵۹۳ دستگاه تردد کرده بود امسال افزایش خوبی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه از این میزان ۷۹ هزار و۲۸۰ دستگاه وارد و ۵۸ هزار و۲۴۳ دستگاه نیز از مرز بیله سوار خارج شده تصریح کرد:در مدت یاد شده ۱۳۵ هزار و۵۱۹ دستگاه کامیون،هزار و۹۷۹ دستگاه اتوبوس و ۲۵ دستگاه سواری از پایانه مرزی بیله سوار به مقاصد مختلف تردد کرده اند..

مدیرپایانه مرزی بیله سوار در ۱۲ ماهه گذشته تردد ۱۳۵ هزار و۵۱۹ دستگاه کامیون را مرز بیله سوار یادآور شدو اظهار کرد:نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۰۴ هزار و۵۲۷ دستگاه کامیون از مرز بیله سوار تردد کرده بود در ۱۲ ماهه گذشته ۳۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

بابایی از افزایش ۱۰۸ درصدی تردد وسیله نقلیه سواری از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد و خاطرنشان شد:در مدت یاد شده ۲۵دستگاه سواری از پایانه بیله سوار تردد کرده اند که از این میزان ۱۰ دستگاه وارد و ۱۵ دستگاه نیزاز مرز خارج شده است.

وی همچنین به افزایش ۸۸ درصدی تردد وسیله نقلیه اتوبوس از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد:در ۱۲ ماهه گذشته هزار و۹۷۹ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده اندکه از این تعداد ۹۸۹ دستگاه وارد و ۹۹۰ دستگاه نیز از مرز بیله سوار خارج شده است.

مدیر پایانه مرزی ببیله سوار با اشاره به اینکه از ۹۸۹ دستگاه اتوبوس ورودی ۴۶۲ دستگاه ایرانی و۵۲۷ دستگاه نیز خارجی است اظهار کرد:نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود هزار دستگاه اتوبوس از مرز تردد کرده بودند در ۱۲ ماهه گذشته افزایش چشمگیری را شاهد هستیم.