شناسهٔ خبر: 131356 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر:

پروژه‌های راهسازی استان بوشهر با کیفیت مطلوبی در حال اجرا است

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی از پروژه های راهسازی مرکز و شمال استان مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: پروژه‌های راهسازی استان بوشهر با کیفیت مطلوبی در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در بوشهر سید محمود دستغیبی در بازدید از پروژه های راهسازی مرکز و شمال استان اظهار داشت: پروژه‌های متعدد راهسازی را در استان بوشهر در دست اجرا داریم و در این راستا تلاش شده تا این طرح‌ها و پروژه‌ها با سرعت بالایی برای استفاده مردم اجرا شوند.

دستغیبی از تلاش برای تکمیل به‌موقع پروژه‌های راهسازی استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: اجرای پروژه‌های راهسازی در استان بوشهر با کیفیت مطلوبی در حال انجام است و تلاش داریم که این طرح‌ها با سرعت و کیفیت مناسب اجرا شود.

وی ضمن تأکید بر ارتقای کیفیت اجرای پروژه ها، افزود : پروژه های احداث باند دوم محور اهرم-برازجان، احداث تقاطع همسطح میاندشت، احداث باند دوم کمربندی گناوه، احداث پلهای محور گناوه-گوره-گچساران و بلوار ورودی دیلم از سمت گناوه ، از جمله پروژه هایی است که باید عملیات اجرایی جهت بهره مندی هر چه سریعتر استفاده کنندگان از راهها تسریع شود. گفتنی است در این بازدید معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان وی را همراهی کرد.