شناسهٔ خبر: 131373 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای درگذشت فرمانده بسیج وزارت راه و شهرسازی

سرهنگ افشاری مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پیامی درگذشت علیرضا افشاری فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پیامی درگذشت علیرضا افشاری فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی را تسلیت گفت.

در متن پیام مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آمده است: خبر عروج برادر عزیزمان، سرهنگ پاسدار علیرضا افشاری فرمانده مردمی مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، باعث حزن و اندوه عمیق خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی شد.

یقینا خاطرات رشادتهای خالصانه ایشان در سالهای دفاع مقدس و پس از آن در جبهه فرهنگی و جهاد تبیین ، خدمتگزاری به خانواده معزز شهدا و ایثارگران و زنده نگهداشتن روحیه جهاد ، ایثار و شهادت  در ارکان سازندگی کشور همواره در اذهان باقی خواهد ماند .

اینجانب ضایعه درگذشت این جانباز سرافراز انقلاب اسلامی را به خانواده معظم ایشان ، مقام عالی وزارت راه و شهرسازی ،  پرسنل و مجموعه  فرماندهان و بسیجیان وزارت راه و شهرسازی تسلیت عرض می‌کنم.