شناسهٔ خبر: 131381 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ارتقای ایمنی تردد انجام شد؛

قلع و قمع مستحدثات غیر مجاز در حریم راه های استان زنجان

البرز رفع تصرف رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان از رفع تجاوز و قلع و قمع مستحدثات غیر مجاز در حریم محورهای استان به میزان ۳۷ هزار متر مربع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (استان زنجان)، محبوب آسمانی رئیس اداره حقوقی این اداره کل از رفع تجاوز و قلع و قمع مستحدثات غیر مجاز محور زنجان‌رود، زنجان_میانه و حوزه شهرستان ماهنشان و سلطانیه خبر داد و گفت: به استناد ماده ۱۷ و تبصره ۶ قانون ایمنی راه‌ها با دستور دادستان و نیروی انتظامی، این عملیات اجرا شد.

وی افزود: این عملیات در محور زنجانرود، زنجان_میانه و حوزه شهرستان ماهنشان و سلطانیه بوده که به مساحت۳۷ هزار متر مربع نسبت به آزادسازی حریم اقدام شد.

رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه افزود: این محور توسط افراد شخصی به صورت فنس‌کشی، دیوارکشی، ساخت و ساز بنا، فعالیت غیرمجاز کارواش تصرف گردیده بود که توسط راهداری با حضور مسئولان رفع تصرف و قلع و قمع شد.

آسمانی گفت: این عملیات تا رفع تجاوز کامل ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است پس از ابلاغ اخطار به مالک مستحدثات غیرمجاز طی فاصله زمانی ۳ روزه، جمع‌آوری صورت نگیرد، با حکم دستور قضایی توسط نیروی انتظامی اقدامات لازم انجام می‌شود.