شناسهٔ خبر: 13173 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای عملیات ایمنی در محور پونل – خلخال

رفع نقاط پر حادثه رئیس اداره راه وشهرسازی رضوانشهر در استان گیلان از انجام فعالیت‌های ایمنی و آشکارسازی نقاط پرحادثه درمحور پونل –خلخال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی گیلان،ایمانی با اعلام این خبر گفت:با توجه به افزايش ترافيك محور پونل-خلخال در ماه‌هاي اخیر به دليل حضور گردشگران و همچنین مرتبط بودن محور پونل-خلخال بین استان گیلان و اردبیل،جهت ارتقاء ایمنی و کاهش حوادث رانندگی و آشکارسازی نقاط پرحادثه در محور مذكور، در نقطه پرحادثه روستای دوران نسبت به عملیات اجرای مانع خاکی ،تعریض شانه خاکی،نصب علائم اخطاری،انتظامی،جهت نما و مسیر نما  اقدام گردید.

همچنین در نقطه پرحادثه و ریزشی روستای یورندی  نسبت به عملیات اجرای مانع خاکی ، تعریض شانه خاکی ،نصب علائم هشدار دهنده و پاکسازی قنوها و هدایت گل لای ناشی از ریزش اقدام گردید.

 محور پونل به خلخال یکی از زیباترین جاده های گردشگری استان گیلان به اردبیل محسوب می شود که به دلیل پوشش گیاهی خاص و عبور از کنار دره‌های پردرخت و جنگل‌های انبوه چشم‌اندازهای زیبایی همچون جنگل، کوهستان و مرتع را برای گردشگران و مسافران به نمایش می گذارد./

نظر شما