شناسهٔ خبر: 131795 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مراسم یادبود مدیرکل اسبق راه و ترابری سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد

سیستان مراسم یادبود درگذشت مرحوم قربانی مدیرکل اسبق راه و ترابری سیستان و بلوچستان به همت اداره کل راه و شهرسازی استان و با حضور امام جمعه موقت زاهدان، مدیر کل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی در زاهدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، مراسم یادبود درگذشت مرحوم قربانی مدیرکل اسبق راه و ترابری استان سیستان و بلوچستان به همت اداره کل راه و شهرسازی استان و  با حضور امام جمعه موقت زاهدان، مدیر کل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی در  زاهدان برگزار شد.

امام جمعه موقت زاهدان در این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی در استان سیستان و بلوچستان گفت: بهترین و ارزشمندترین کارها از منظر دین مبین اسلام خدمات رسانی به مردم و فراهم کردن رفاه آنها در جامعه است که این اداره کل به بهترین نحو در این مسیر گام برداشته است.

حجت السلام احمد راهداری افزود: در هر مقام و مسئولیتی که قرار داریم باید با برنامه ریزی مناسب در راستای خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات و خواسته های آنان تلاش کرد.

وی تصریح کرد: کارنامه پربار مرحوم قربانی در دوران مسئولیت‌ در استان سیستان و بلوچستان گواه این است که آن مرحوم زندگی کاری خود را در جایگاه‌ مهم مدیریتی و اجرایی وقف خدمت به مردم این منطقه و پیشرفت و آبادانی استان نمود که بی‌شک نزد خدا توشه‌ای گرانبها برای ایشان خواهد بود.

مراسم یادبود مدیرکل اسبق راه و ترابری سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد