شناسهٔ خبر: 131831 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اولین جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲ تاکید شد؛

ضرورت هم‌افزایی و تعامل بین دستگاهی در جهت افزایش کیفیت ارتباط با مخاطبین

حسن کحال زاده - اصفهان در اولین جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲ بر هم‌افزایی و تعامل بین دستگاهی در جهت افزایش کیفیت ارتباط با مخاطبین تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ اولین جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲ با حضور بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، آرش کریمی رئیس اداره هماهنگی حمل و نقل، حسن کحال‌زاده رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان و مدیران روابط عمومی عضو این شورا برگزار شد.  

این نشست با هدف بررسی دقیق عملکرد و فعالیت‌های اطلاع‌رسانی در طول ایام نوروز و برنامه ریزی منسجم در راستای افزایش کیفیت اطلاع‌رسانی‌ها در سال پیش رو تشکیل شد.  

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این نشست اظهار داشت: تعالی و بالندگی مجموعه روابط عمومی‌های راه و شهرسازی در گرو همکاری و خرد جمعی تمامی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در سطح استان است.  از همین رو ایجاد شبکه‌ای پیوسته و نظام یافته ضامن موفقیت هر چه بیشتر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی استان خواهد بود.  

وی با اشاره به وظایف روابط عمومی‌ها در حوزه‌های مختلف زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان اذعان داشت: پویا و سرزنده بودن هر سازمان در گرو داشتن یک روابط عمومی فعال است، همچنین اطلاع رسانی، ایجاد علاقه در کارکنان، مشارکت جویی، دغدغه داشتن برای رفع مشکلات برون و درون سازمانی و معرفی امکانات و توانمندی‌ها از مهمترین وظایف مدیران روابط عمومی‌ها محسوب می‌شود.  

کحال‌زاده عنوان کرد: در این جلسه که با حضور جمعی از مدیران روابط‌عمومی‌ها برگزار شد، ضمن تشریح مسائل مهم و دغدغه های اصلی، وضعیت نیروی انسانی و تجهیزات موجود مورد بررسی قرار گرفت همچنین راهکارها و پیشنهاداتی جهت پیشرفت این حوزه ارائه گردید و به تصویب رسید.  

وی افزود: علاوه بر این عملکرد ستاد نوروزی به طور دقیق مورد ارزیابی قرار گرفت و چالش‌های اجرایی در هر دستگاه بررسی شدند.  

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در این شورا بر لزوم برگزاری منظم این جلسات تاکید شد و آمار مسافرین نوروزی ۱۴۰۲ از طریق شبکه‌های حمل و نقلی (جاده‌ای، ریلی و هوایی) مورد سنجش قرار گرفت.  

وی گفت: فعالیت‌های اطلاع‌رسانی دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان که در طول ایام نوروز انجام پذیرفته بود توسط اعضا بررسی شد و با شناسایی چالش‌ها، برنامه ریزی منسجمی برای اطلاع‌رسانی در مناسب‌های مختلف سال ۱۴۰۲ و سفرهای مسئولین به استان تدوین شد.  

کحال‌زاده ابراز امیدواری کرد: تا با همدلی و همفکری اعضای شورا شاهد تعالی و پویایی فعالیت‌های روابط عمومی و بهره گیری از تجارب و اندیشه‌های یکدیگر باشیم. وی بیان داشت: در این نشست بر هماهنگی، هم افزایی و تعامل بین دستگاهی برای اجرای برنامه‌های ابلاغی ستاد وزارت راه و شهرسازی تاکید شد.  

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: جهاد تبیین و ارائه گزارش، شفافیت و مردمی بودن می‌بایست جزو مهمترین سیاست‌ها و برنامه‌های مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه قرار بگیرد لذا برنامه‌ریزی‌های لازم بعمل آمد تا برای این امر از ظرفیت‌های نوین ارتباطی استفاده شود.  

به گفته وی، استفاده از ابزار و قالب‌های نوین، اقدامات و عملکرد دستگاه را به بهترین شکل ممکن و البته اثر بخش به اطلاع عموم می‌رساند.