شناسهٔ خبر: 13188 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حکم مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور؛

مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان خوزستان منصوب شد

فرودگاه اهواز رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور طی ابلاغی محمدرضا رضایی را به سمت مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور٬ محمدرضا رضایی رضایی که پیش از این مدیریت فرودگاه آبادان را بر عهده داشت، به عنوان مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان خوزستان منصوب شد.

در ابلاغ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور خطاب به رضایی آمده است:

انتظار دارد به مدد الهی و با استفاده از ظرفیت‌های در دسترس و هماهنگی لازم با استاندار محترم، تمام توان و تجارب خود را در جهت پیشبرد اهداف شرکت فرودگاه های کشور و برنامه های توسعه استان مقاوم و قهرمان پرور خوزستان با تاکید بر اجرای دقیق ماموریت های زیر به کار گیرید:

استقرارسيستم مديريت ايمني و نظام ارزیابی عملکرد و بهبود فرايند مستندسازي در فرودگاه ها و واحدهای ستادی تابعه

ارتقای سطح خدمات فرودگاهی و هوانوردی در جهت جلب رضایت و پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و دیگر ذینفعان با تأكيـد بر تعامل لازم با فرودگاه هاي اطراف و پایش فرودگاه های رقیب منطقه و هماهنگی موثر با شرکت های هواپیمایی، نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر نهادهای عامل در خدمات فرودگاهي و بهينه سازي فرایندها.

ارتقای سطح فرهنگ، اخلاق و دیسیپلین حرفه‌ای، توسعه کار تیمی، افزایش سطح مهارت‌ها و بهبود شرایط کاری "منابع انسانی متخصص"  ضمن تأکید بر شناسایی و پرورش نیروهای مستعد و جوان با هدف همتاپروری و کادرسازی.

نگهداری اصولی زیرساخت های موجود و بهره برداری موثر و اقتصادی از ظرفیت های فرودگاهی و فضای تحت کنترل، توسعه کسب وکارها و وصول به موقع درآمدها، با هدف حفظ و افزايش ثروت سهامداران ضمن تأکید بر انضباط مالی، اجتناب از هرگونه اتلاف  منابع، رعایت دقیق قوانين و مقررات  ناظر و هماهنگي كامل با ستاد شركت.

پیگیری لازم جهت اجرای مناسب طرح های توسعه فرودگاهی با تأکید بر طرح احداث فرودگاه جدید اهواز.

بديهي است عملكرد آن اداره كل بر اساس شاخص‌هاي ناظر بر مأموريت‌هاي مذكور، هر شش ماه توسط اينجانب مورد بررسي قرار گرفته و كليه حوزه‌هاي ستادي و فرودگاهي شركت نيز موظف به همكاري كامل و حمايت‌هاي همه‌جانبه از آن اداره کل جهت تحقق مأموريت‌هاي و ديگر برنامه‌هاي ابلاغي خواهند بود.

ضمناً تا تعیین مدیر جدید فرودگاه آبادان، سرپرستی آن فرودگاه کماکان برعهده جنابعالی خواهد بود.

توفيق بيش از پيش شما را در خدمت به نظام مقدس و مردم بزرگ ايران اسلامي از خداوند بزرگ خواهان است./

نظر شما