شناسهٔ خبر: 132186 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با ماه مبارک رمضان:

مراسم ختم قرآن کریم در اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

محفل قرآن سیستان مراسم ختم قرآن کریم همزمان با آخرین پنجشنبه ماه مبارک رمضان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، مراسم ختم قرآن کریم همزمان با آخرین پنجشنبه ماه مبارک رمضان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

 رمضان باغیست که به جهت میوه های قرآنی هیچوقت پژمرده نمی شود و همیشه باقیست و اگر بذر دستورهای قرآنی این ماه را در مزرعه دل خویش نکاریم پژمرده خواهیم شد.

وجه اشتراک بهار و رمضان در این است که هر دو بشارت میدهند که از خواب سنگین زمستان بیدار شویم و با دوباره نو شدن و توبه و استغفار، روح تازه ای در خود بدمیم و آنگاه نوای روحبخش این ساز را برای زندگی خود کوک کنیم.

ثواب قرائت در این ماه افزونتر است و سفارش بیشتری برای تلاوت شده است، بطوری که تلاوت آیه‌ای از قرآن اجر تلاوت کل قرآن در غیر از ماه رمضان را دارد.

گفتنی است همزمان با ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم به طور روزانه در اداره کل راه و شهرسازی این استان برپا می گردید و امروز در واپسین ساعات این ماه مبارک مراسم ختم آن گرامیداشت شهدای گرانقدر این اداره کل برگزار شد.

مراسم ختم قرآن کریم در اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد