شناسهٔ خبر: 132201 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

هم افزایی دستگاهها و مسافران، ترددهای ایمن و بدون حادثه را فراهم می کند

گلستان دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل گلستان با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر گفت: دستگاههای خدمات رسان با هم افزایی خدمات و مردم و مسافران با رعایت قوانین رانندگی؛ پلیس راه و راهداری را در برقراری سفرها و ترددهای ایمن، روان و بدون حادثه در این روزها یاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی بیان کرد: تمام دستگاههای خدمات رسان اعم از اورژانس، هلال احمر، راهداری و حمل و نقل، شهرداری، پلیس راه و راهور و سایر دستگاههای مرتبط در هفتمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل که صبح امروز پنجشنبه برگزار شد، تمهیدات و برنامه های لازم و آمادگی خود را برای خدمات دهی به مردم در تعطیلات عید فطر اعلام کردند.

 به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، همچنین برای امنیت و آرامش ترافیکی در جاده ها با مشارکت خود مردم و مسافران مصوباتی را با حضور مسوولان عمرانی استانداری به تصویب رساندند.

مصدقی با توجه به تعطیلات عید سعید فطر و افزایش ترددها بویژه در مناطق گردشگری استان از مردم هم خواست که نهایت احتیاط و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را داشته و با مدیریت سفرها از ترددهای بی مورد در سطح راهها خودداری کنند.

وی گفت: سامانه 141 و مرکز مدیریت راههای استان به شماره 01732480019 بطور شبانه روزی برای اطلاع مردم از وضعیت راهها در خدمت آنهاست.