شناسهٔ خبر: 132215 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری صورت گرفت؛

بازدید سرزده از پروژه های راه و شهرسازی در شهرستان سامان چهار محال و بختیاری

بازدید استاندار چهارمحال  وبختیاری از پروژه های شهرستان سامان استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه برنامه های بازدید سرزده از پروژه های استان، از طرح های راه و شهرسازی در شهرستان سامان بازدید و بر پیگیری روند اجرایی پروژه ها تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، غلامعلی حیدری ضمن بازدید از مراحل اجرای طرح نهضت ملی مسکن، چهارخطه سامان ـ حاشیه زاینده رود و تقاطع غیرهمسطح انتهای کمربندی سامان، دستوراتی در خصوص تسطیح، آماده سازی زمین و شروع عملیات اجرایی در سایت مسکن سامان و همچنین روند اجرایی و تکمیل هرچه سریعتر تقاطع کمربندی سامان و شروع عملیات اجرایی چهارخطه سامان به سمت پل زمان خان و حاشیه زاینده رود صادر کرد.

محمدتقی گنجعلی فرماندار شهرستان سامان هم در این بازدید، ضمن تقدیر از حمایت های استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص پیگیری ویژه پروژه ها، از اجرای 8 پروژه در این شهرستان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در حاشیه این بازدید به تأمین زمین برای اجرای 500 واحد مسکن در این شهر اشاره کرد و گفت: زمین مورد نظر تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان شده  و در جلسات مکرر با متقاضیان، روند عملیات اجرایی در سایت مورد نظر برنامه ریزی شده است. حسیتعلی مقصودی گفت: 2479 متقاضی نهضت ملی مسکن در سامان ثبت نام کرده اند و 596 نفر به تأیید نهایی رسیده اند. وی ادامه داد: برای 542 متقاضی افتتاح حساب صورت گرفته است و تاکنون 245 نفر آورده بالای 40 میلیون تومان واریز کرده اند. مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین از ثبت نام 49 متقاضی در طرح جوانی جمعیت برای دریافت زمین در این شهرستان خبر داد.

حسینعلی مقصودی در خصوص چهارخطه سامان ـ پل زمان خان ـ حاشیه زاینده رود نیز گفت: برای این مسیر در گذشته از محل ردیف های متفرقه کارهایی انجام شده بود؛ اما از سال گذشته با پیگیری های مختلف استاندار محترم، نماینده مردم در مجلس و اداره کل راه و شهرسازی ردیف ملی ماده 23 این پروژه اخذ و در قانون بودجه دارای بودجه مشخص شد. وی به انعقاد قراداد به مبلغ یکصد و 26 میلیارد تومان با پیمانکار در ابتدای سال جاری اشاره کرد و افزود: بزودی شاهد کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی این این مسیر 4 خطه خواهیم بود. وی اطهار امیدواری کرد؛ با همکاری استاندار محترم و برنامه و بودجه استان، در سال جاری از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور نیز برای این پروژه تأمین اعتبار و در کمترین زمان ممکن شاهد بهره برداری از آن باشیم.