شناسهٔ خبر: 13223 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان

مظاهریان آرای خود را به صندوق انداخت/ جریان آرام انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان تهران در ۳۱ حوزه اخذ رای

حضور مدیر کل دفتر سازمان های مهندسی و تشکل های حرفه ای در شعبه انتخابات نظام مهندسی ساختمان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی آرای کاندیدای مورد نظر خود را برای هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی دقایقی پیش حامد مظاهریان معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با حضور در دانشکده کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی آراء خود را برای انتخاب کاندیدای مورد نظر هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان به صندوق رای انداخت.

بنا بر این در استان تهران ۳۱ حوزه اخذ رای وجود دارد که انتخابات خود را از ساعت ۸ صبح شروع کرده اند و بنا بر تصمیم گیری تا ساعت ۱۷ ادامه می یابد. به گفته رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات هیئت مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان به دلیل استقبال خوب جامعه مهندسان امکان تمدید ساعات برگزاری در برخی از حوزه های اخذ رای وجود دارد که متعاقبا اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است منوچهر شیبانی اصل مدیرکل سازمان‌های مهندسی و تشکل‌های حرفه‌ای وزارت راه و شهرسازی و رئیس دستگاه نظارت بر هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی را در حوزه اخذ رای همراهی می‌کرد. همچنین فریبرز واحدی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز از دیگر مسئولانی بود که در دانشکده کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.

گفتنی است انتخابات هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان کشور هفته گذشته ۱۶ مهرماه در ۳۱ استان کشور به صورت همزمان شروع و در ۲۸ استان پایان یافت که به دلیل مشکلات نرم افزاری انجام انتخابات استان های تهران، گیلان و فارس به امروز ۲۳ مهرماه موکول شد. /

نظر شما