شناسهٔ خبر: 132230 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری گلستان:

۳۰ اکیپ راهداری استان گلستان برای امنیت ترافیکی تعطیلات عید فطر آماده باش شدند

گلستان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل گلستان از آماده باش ۳۰ اکیپ و گشت راهداری و ترابری برای ترددهای ایمن در تعطیلات عید فطر خبرداد و گفت: تمام راهدارخانه ها برای اسکان ضروری و ناوگان راهداری نیز برای خدمات دهی به مردم و مسافران مهیا هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، سلیم اصغری گفت: هماهنگی های لازم با دستگاههای اجرایی استان هم طی نشست کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان در روز گذشته بعمل آمده است.

وی با اشاره به اینکه رسالت ما در این ایام سفرهای بدون تصادف و تلفات جاده ای است، اظهارداشت: پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز و شتابزدگی، رعایت حق تقدم و استراحت پس از هردوساعت رانندگی لازمه رانندگی ایمن است.

اصغری با توجه به هشدار زرد هواشناسی مبنی بر نامساعد بودن شرایط جوی طی روزهای آینده از مردم خواست که از استقرار در مسیر رودخانه ها خودداری کرده و حتی الامکان با سامانه ۱۴۱ برای اطلاع از وضعیت جوی و جاده ها قبل سفر ارتباط بگیرند.

وی گفت: قرارگاه مرکزی راهداری و حمل و نقل نیز در مرکز مدیریت راههای اداره کل بطور شبانه روزی با شماره ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ برای خدمات رسانی به مردم فعال است.

استان گلستان بالغ بر ۵۲۵۰ کیلومتر راه دارد.