شناسهٔ خبر: 132300 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت روز معمار

اسماعیلی مدیر کل زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در پیامی سوم اردیبهشت روز بزرگداشت شیخ بهایی و روز معمار را به جامعه معماران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در پیامی روز سوم اردیبهشت ماه بزرگداشت شیخ بهایی و روز معمار را به جامعه معماران تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است؛

نمی تون از روز معمار گفت و از درهم تنیدگی هنر و خلاقیت و دمیدن روح در کالبد آنچه بعدها تجسم خواهد یافت و به عینیت می رسد، نگفت.

روز معمار، یاد آور اثر ماندگار معمارانی است که در طی سالیان خیلی دور از خود میراث گرانبهایی باقی گذاشته اند که این میراث قدرت طراحی است که همیشه در ذهن انسانها تداعی کرده است.

روز سوم اردیبهشت ماه روز شیخ بهایی یادآور مهندسینی است که تمام عمر خود را در راه اعتلاء فرهنگ و تمدن ایران و احیای معماری ایرانی و اسلامی سپری کردند. 

در این راستا روز معمار فرصتی است تا جایگاه ومنزلت جامعه مهندسین گرامی داشته شود و در این میان بنده این روز را به تمام معماران، مهندسان، متخصصان این هنر دیرین و ماندگار و همکاران گرامی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان تبریک عرض می کنم و امیدوارم معماران پرتلاش استان همچنان نسبت به ارتقای فرهنگ ایرانی و اسلامی در ساخت و سازها مبادرت داشته باشند.