شناسهٔ خبر: 132326 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره اجرای پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی زنجان:

تکمیل پروژه ساختمان دامپزشکی زنجان به ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

ساختمان دامپزشکی زنجان رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پروژه ساختمان دامپزشکی استان زنجان ببیش از ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: برای تکمیل این پروژه بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

جعفر میناخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،به اجرای پروژه ساختمان دامپزشکی زنجان اشاره کرد و گفت: مطالعات این پروژه اواخر سال ۹۹ شروع و اوایل سال ۱۴۰۰ تمام شد وهمچنین این پروژه در دو مرحله پیمان سپاری شده است.

وی با بیان اینکه  پیمان سپاری اجرای اسکلت و سازه این پروژه  مرداد ماه سال گذشته تمام شد، اظهار داشت: قرارداد عملیات تکمیل این پروژه با شرکت پیمانکاری«زیبا اسکان کادوس» منعفد شده است.

رئیس اداره اجرای  پروژه های  ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه مبلغ قرارداد این پروژه ۷۲ میلیارد تومان بوده و کل پروژه بیش از ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تاکنون با تخصیص اعتباری که سال گذشته انجام گرفت در مجموع بیش از ۷۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

میناخانی تاکید کرد: برای تکمیل این پروژه بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه پروژه دامپزشکی زنجان در دو قسمت اداری و آزمایشگاهی اجرا می شود،گفت: بخش اداری این پروژه در پنج طبقه و آزمایشگاه هم در سه طبقه با زیر بنای ۶ هزار و ۱۰۰ متر مربع اجرا می شود و خوشبختانه اجرای عملیات اسکلت و سفت کاری پروژه تمام شده و در مرحله اجرای تاسیسات و نازک کاری است.

رئیس اداره اجرای  پروژه های  ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه قرارداد پیمانکاربرای این پروژه دو ساله است، ابراز داشت: امیدواریم در صورت تامین اعتبار مورد نیاز(۸۰ میلیارد تومان) پروژه به موقع تحویل دستگاه مربوطه می شود.