شناسهٔ خبر: 132520 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هم‏زمان با سفر استانی رئیس جمهور به استان؛

ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در خوزستان آغاز به کار کرد

آغاز به کار ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان از آغاز به کار ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در خوزستان هم‏زمان با سفر استانی رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، محمد حسین پناهی فر اظهار داشت: در آستانه سفر استانی ریاست جمهوری، ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی مربوط به دور دوم سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان، از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای چهارشنبه ششم، پنجشنبه هفتم و جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در سالن ورزشی جهان آرا روبه روی استادیوم تختی اهواز برای پاسخگویی به مطالبات مردمی حضور خواهند یافت.

وی تصریح کرد: مراجعان می‏توانند درخواست‏های مربوطه را در حوزه‌هایی از جمله فعالیت‏های وزارت راه و شهرسازی به این ستاد ارائه دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان افزود: این ستاد با حضور علیرضا جعفری معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن و حسین مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان به عنوان نمایندگان وزارت راه و شهرسازی به تقاضاهای واصله رسیدگی می‌‏کنند.

رییس جمهور پنجشنبه و جمعه هفته جاری به همراه هیاتی از دولت، دومین سفر استانی خود را به خوزستان دارد.

آیت االله رئیسی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون هفت بار به خوزستان سفر داشته است.