شناسهٔ خبر: 132863 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر پایانه مرزی بیله سوار خبر داد؛

تردد بیش از ۴ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مسافر پایانه مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت: ۴ هزار و ۶۲۷ مسافر در یک ماهه گذشته از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، لطف اله بابایی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه که از این تعداد ۲۹۴ نفرمسافر ایرانی و۴  هزار و۳۳۳ نفر نیز مسافرخارجی است گفت :مسافران ایرانی بصورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده اند.

وی  با اشاره به اینکه در ۱ ماهه گذشته  ۲۹۳ نفر مسافر ایرانی وارد مرز بیله سوار شده اند تصریح کرد:بیش از ۲ هزار نفر مسافر ایرانی از مرز بیله سوار خارج شده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سواردر مدت یاد شده  تردد ۱ نفر مسافر ورودی خارجی را از مرز بیله سوار یادآور شدو اظهار کرد:در این مدت افزایش ۳ درصدی را در تردد مسافران خروجی خارجی از پایانه مرزی بیله سوار شاهد هستیم.

بابایی افزود:در ۱ ماهه گذشته ۲هزار و۳۰۹ نفر مسافر خروجی خارجی از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۲ هزار و۲۴۰ نفر بود ۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی در ۱ ماهه گذشته از تردد ۹ هزار و۲۹۸ دستگاه وسیله نقلیه از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد و خاطر نشان شد:از این تعداد ۴هزار و۹۶۴ دستگاه وارد و ۴ هزار و۱۷۲ دستگاه نیزاز مرز بیله سوار خارج شده است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوارادامه داد:درمدت یاد شده ۹هزار و۱۳۶ دستگاه کامیون و ۱۶۲ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

بابایی با بیان اینکه افزایش ۹ درصدی را در تردد وسیله نقلیه اتوبوس از پایانه مرزی بیله سوار شاهد هستیم افزود:در ۱ ماهه گذشته ۱۶۲ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده اند در حالیکه در مدت مشابه سال قبل ۱۴۸ دستگاه بود.