شناسهٔ خبر: 132918 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد؛

بازدید از روند نهضت ملی مسکن شهرستان ها از اولویت برنامه هاست

بازدید استاندار از نهضت ملی مسکن بروجن استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بازدید و سرکشی از روند اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان ها و بررسی مشکلات و موانع از برنامه های اولویت دار در استان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، غلامعلی حیدری در بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در الهیه بروجن، با اعلام این مطلب، گفت: در بازدید از الهیه بروجن، مشکلاتی از جمله تأمین آب کارگاهی بخشی از پروژه ها مطرح و با حضور نماینده آبفا، بر حل این مورد تأکید شد.

وی الحاق زمین برای تعیین تکلیف متقاضیانی که حداقل آورده را واریز کرده اند را از دیگر موارد مطرح کرد و افزود: الحاق ۶۰ هکتار زمین در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی و در مراحل نهایی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند مناسب ساخت و ساز نهضت ملی مسکن در بروجن، ضمن دعوت از اقشار مختلف و بویژه متقاضیان برای بازدید از طرح در کل استان، ادامه داد: همراهی و تکمیل آورده متقاضیان در افزایش سرعت پروژه ها بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد؛ با روند مناسب و تکمیل مرحله به مرحله پروژه ها، تعداد قابل توجهی از واحدهای نهضت ملی مسکن استان و بروجن در طول سال جاری تحویل متقاضیان گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری هم در این بازدید کل ثبت نام در شهرستان بروجن را بیش از ۱۱ هزار متقاضی عنوان کرد  و گفت: بیش از سه هزار و ۳۰۰ متقاضی تأیید نهایی شده اند و برای بیش از دوهزار و ۳۰۰ مورد افتتاح حساب صورت گرفته است.

حسینعلی مقصودی افزود:  ۶۸۲ واحد در فاز ۲ الهیه بروجن در حال ساخت است که ۳۸۰ واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۳۰۲ واحد توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ساخته می شود.

وی از انجام مراحل تهیه نقشه اجرای ۱۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در فاز ۳ الهیه برای فرهنگیان خبر داد و گفت: بزودی با الحاق ۶۰ هکتار زمین، بیش از ۱۴۰۰ متقاضی در این شهرستان ساماندهی خواهند شد.