شناسهٔ خبر: 133144 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس شورای هماهنگی اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی:

پروژه ۶۰۰ واحدی در شمال شرقی نقطه باغمیشه با قوت بیشتری دوباره شروع بکار کرده است

مسکن ملی اهر رئیس شورای هماهنگی و اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان در سال ۱۴۰۲ که در سازمان عمران شهر جدید سهند برگزار شد از تسریع پروژه ۶۰۰ واحدی باغمیشه خبر داد.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی( آذربایجان شرقی)،حجت الاسلام و المسلمین صمد خلیلی رئیس شورای هماهنگی و اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گفت: پروژه ای که از ابتدای شروع بکار جزو برنامه کاری اداره راه وشهرسازی قرار گرفته و با دستور مدیر کل محترم روزانه جلسات متعدد با ارگانها و نهادهای مختلف در قالب شورای مسکن استان برگزار شده و هماهنگی لازم بین دستگاهی فراهم و منجر به تسریع این پروژه گردیده است.

وی افزود: با پیگیری شبانه روزی مدیریت و مجموعه همکاران راه و شهرسازی استان و مسئولین اداره کل پروژه مسکن ملی باغمیشه در نزدیکترین زمان  پشرفت چشم گیری خواهد داشت.

خلیلی گفت: اخیرا بازدیدی توسط استاندار ومکررا مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه مسکن ملی باغمیشه صورت گرفته که امید می رود با ورود جدی مسئولان مربوطه مشکلات این پروژه و ۶۰۰ خانوار مستاجر تبریزی  که چشم انتظار خانه دار شدن هستند برسند.

رئیس شورای هماهنگی و اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی در این جلسه بااشاره به اینکه پروژه ملی باغمیشه هم اکنون با سه پیمانکار همزمان شروع شده افزود: امید است تا آخر امسال از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده باشیم تا چشم امید شهروندانی که برای خانه دار شدن خود انتظارداشته به آرزوی دیرینه مسکن شدن خود برسند.

خلیلی اظهار کرد: اجرای طرح ملی مسکن برای مردم امید آفرین بوده و قول مساعد بدهیم که در موعد مقرر در تحویل مسکن خوش قول بوده باشیم .

وی در پایان جلسه ضمن تقدیر و تشکر ازمدیر کل راه و شهرسازی ومعاونین و دست اندکاران مسکن که با تمام تلاش شبانه روزی زحمات زیادی را تقبل نمودند تقدیر و تشکر کرد.