شناسهٔ خبر: 133234 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشور:

آغاز آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری _ صلاحیت طراحی در زاهدان

سیستان رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از آغاز آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری - صلاحیت طراحی با حضور ۱۷۰ نفر شرکت کننده در زاهدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، محمد انصاری مقدم اظهار داشت: در اجرای مواد آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون مقررات ملی ساختمان جهت ورود به حرفه و اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته معماری- صلاحیت طراحی از ساعت ۸ صبح امروز همزمان با سراسر کشور در حوزه امتحانی دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز و تا ساعت ۱۵ عصر امروز ادامه دارد.

وی افزود: در این آزمون ۱۷۰ نفر شرکت کننده ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۹۴ نفر شرکت کننده زن و ۷۶ نفر شرکت کننده مرد هستند.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه آزمون به صورت جزوه باز بوده و داوطلبان باید لوازم ترسیم جهت طراحی را به همراه داشته باشند، گفت: قبولی در آزمون مذکور یکی از شرایط اخذ پروانه اشتغال بوده و متقاضی در صورت قبولی در آزمون و احراز سایر شرایط مشخص شده در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان موفق به اخذ پروانه اشتغال بکار حرفه ای خواهد شد.

انصاری مقدم خاطر نشان کرد: نتایج آزمون در شهریور ماه ۱۴۰۲ از طریق وب سایت دفتر مقررات ملی وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.inbr.ir به اطلاع شرکت کنندگان رسانده خواهد شد.

آغاز آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری _ صلاحیت طراحی در زاهدان