شناسهٔ خبر: 133415 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان انجام شد؛

نشست مشترک مجموعه راه و شهرسازی استان کرمان با فرماندار شهرستان رابر

کرمان با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان نشست مشترک مجموعه راه و شهرسازی استان با فرماندار شهرستان رابر برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان نشست مشترک مجموعه راه و شهرسازی و فرماندار شهرستان رابر در ظهر یکشنبه مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ با حضور رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ،حسین آقا ملایی فرماندار شهرستان رابر ،مسلم موسی زاده معاون مهندسی و ساخت ،عباس نورالدینی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ،جعفر عسکرپور شهردار شهر رابر و کارشناسان مربوطه برگزار گردید.

در این جلسه حافظی ضمن تشکر از مسئولین شهرستان رابر در راستای مساعدت در طرح نهضت ملی مسکن گفت: مسئولین شهرستان رابر باید تمام تلاش خود را در زمینه هموار ساختن بستر طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان رابر را به کار گیرند تا بتوانیم از تمام ظرفیت های اراضی قابل الحاق به محدوده شهر رابر استفاده نماییم و هر چه سریعتر مشکل مسکن مردم شهر رابر را حل و زمینه آسایش بیش از پیش این عزیزان را فراهم سازیم.

در ادامه این جلسه به بررسی اراضی الحاق به محدوده شهر رابر و همچنین مسائل مربوط به محور رابر-کرمان پرداخته ،پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.