شناسهٔ خبر: 133437 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری همدان خبر داد؛ 

آغاز عملیات ساخت و توسعه راههای روستایی شهرستان همدان

ابوذر میهنی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان همدان رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای همدان گفت:  ساخت و توسعه راههای روستایی این شهرستان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، ابوذر میهنی با اشاره به اینکه، عملیات اجرایی ساخت راه روستایی دولت آباد-ورکش بطول ۷ کیلومتر بزودی آغاز خواهد شد، افزود: پارسال نیز ۴ کیلومتر از این طرح زیرسازی شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ساخت راه روستایی تکمه داش بطول ۴ کیلومتر به اتمام رسید و با تشکیل مجمع خیرین راهساز در استان از ظرفیت خیرین نیک اندیش نیز برای ساخت و توسعه راههای روستایی شهرستان استفاده خواهد شد.

میهنی تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت بنیاد علوی بخش قهاوند، عملیات روکش آسفالت راه روستایی حاجی مقصود بطول ۲ کیلومتر طی توافق نامه منعقد شده با اداره کل راهداری انجام خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: اکنون عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور کوریجان-قهاوند بطول ۶ کیلومتر در حال انجام است و با اولویت بندی نوع و شدت خرابی ها در سایر محورهای شهرستان نیز این عملیات اجرا خواهد شد.

میهنی یادآور شد: عملیات اجرایی تعریض محور توریستی و گردشگری حیدره شامل: تعریض ابنیه فنی،ترانشه برداری، خاکریزی و چهار بانده شدن این محور بطول ۲/۸ کیلومتر در حال انجام است و امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز این طرح امسال به بهره برداری برسد.