شناسهٔ خبر: 13380 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

اعتمادی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

سیل هیچ خسارتی به آزادراه تهران-شمال وارد نکرد/ استانداردسازی، آسیب‌‌پذیری آزادراه را به حداقل رساند

قطعه 4 آزادراه تهران شمال مدیرعامل شرکت احداث، بهره‌برداری و نگهداری آزادراه تهران- شمال با بیان اینکه سیل اخیر هیچ خسارتی به آزادراه تهران-شمال وارد نکرد٬ گفت: عملیات استانداردسازی آزادراه که موجب تعطیلی چندماهه آزادراه شد آسیب‌‌پذیری را به حداقل رساند.

مهران اعتمادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه سیل اخیر هیچ آسیبی به آزادراه تهران-شمال وارد نکرد٬ گفت: فقط باران شدید کم سابقه و در پی آن سیل در استان مازندران برای لحظاتی تردد در آزادراه را دچار اخلال کرد.

وی ادامه داد: البته بارش شدید باران حجمی از مصالح و ریزسنگ‌ها را از کوه به سطح آزادراه منتقل کرد که همین مسئله موجب انسداد چند ساعته یکی از باندهای آزادراه تهران-شمال شد.

این مقام مسئول افزود: سازمان هواشناسی میزان بارش اخیر را ۱۳۰ میلی متر اعلام کرد که حجم قابل توجهی بوده و پس از بروز این پدیده همکاران ما خیلی سریع وارد عمل شدند و یکی از لاین‌ها را در کمتر از سه ساعت باز کردند.

مدیرعامل شرکت احداث، بهره‌برداری و نگهداری آزادراه تهران- شمال با اشاره به استانداردسازی قطعه چهارم آزادراه تهران-شمال که به دستور شخص وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت گفت: این استانداردسازی در کم شدن میزان آسیب‌دیدگی آزادراه بسیار تأثیرگذار بود و چنانچه این استاندارسازی نبود شاید به آزادراه تهران-شمال خسارت هم وارد می‌شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ در پی بارندگی شدید اخیر استان مازندران و جاری شدن سیلاب قطعه ۴ آزادراه تهران- شمال مسدود شد که پس از تلاش و کوشش مأموران راهداری و عوامل اجرائی در آزادراه بازگشایی به عمل آمد و هم اکنون تردد در آزادراه طبق روال معمول انجام می‌شود./

نظر شما