شناسهٔ خبر: 133994 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خدمت رسانی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان به مردم بهترین شیوه امر به معروف و نهی از منکر است

سیستان  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه این استان از بسیاری از شاخص ها توسعه عقب بوده اقدامات ارزشمند اداره کل راه و شهرسازی به ویژه در ساخت بزرگراه ها که آرامش را برای شهروندان به ارمغاون آورده است بهترین شیوه امر به معروف و نهی از منکر بشمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، محسن اکبری در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل راه و شهرسازی این استان اظهار داشت: گره گشایی از کار مردم از عنایات الهی است که شامل اداره کل راه و شهرسازی استان شده است بطوری که اقدامات این اداره کل در بخش های مختلف به ویژه ساخت بزرگراه و مسکن ضمن سرعت بخشیدن به رشد شتابان توسعه استان اثرات مثبتی در زندگی شهروندان به همراه داشته است.

وی تاکید کرد: جای بسی خرسندی است که امروزه به دلیل داشتن افراد فرهیخته، متخصص و خداترس در اداره کل راه و شهرسازی استان شاهد عزت، صلابت و کارآمدی این مجموعه در استان هستیم.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جامعه بدون امر به معروف و نهی از منکر بی مسئولیت است، تاکید کرد: گسترش و تقویت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فقط مربوط به یک دستگاه با تشکل و فرد نیست و همه آحاد جامعه بر حسب تکلیف شرعی و قانونی باید ماموریت خود بیش از گذشته انجام دهند.