شناسهٔ خبر: 134473 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک خبر داد؛

تامین مسکن اقشار مختلف شهرستان خور و بیابانک در حال پیگیری است

ابوالفضل اقا ،خور ، اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک گفت: مراحل تغییر کاربری ۱۳ هکتار از اراضی واقع در محدوده شهر خور جهت تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهر در دست پیگیری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ ابوالفضل آقا رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک با اشاره به تحویل ۳۹۳ پلاک زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان برای طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: از این تعداد ۱۶۴ پلاک زمین در شهر خور، ۱۳۳ پلاک در شهر جندق و ۹۶ پلاک دیگر در شهر فرخی به این بنیاد جهت تحویل به متقاضیان واگذار شده است.  

وی افزود: مراحل تغییر کاربری ۱۳ هکتار از اراضی واقع در محدوده شهر خور جهت تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهر در دست پیگیری است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای واگذاری اراضی جهت ساخت مسکن محروین شهر خور بعمل آمده است اذعان داشت: تعداد سه پلاک مسکونی در شهر جندق برای این امر واگذار شده همچنین با واگذاری ۱۶ پلاک زمین، واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی شهرستان خوروبیابانک احداث شده است.  

وی گفت: در راستای تامین خدمات در محدوده و حریم شهرهای این شهرستان مطابق با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان زمینی به مساحت ۳۰ هکتار به منظور احداث ناحیه صنعتی شهر جندق واگذار شد.  

آقا بیان داشت: در راستای اجرای قانون حدنگار، صیانت از حقوق بیت المال و تثبیت مالکیت دولت بر روی اراضی، ۳۰۰ فقره سند تک برگ اراضی دولتی این شهرستان به نام دولت و با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.  

وی با اشاره به وضعیت طرح های توسعه شهری این شهرستان عنوان کرد: طرح تفصیلی شهرهای خور و فرخی ابلاغ و آغاز تهیه طرح تفصیلی شهر جندق در دست پیگیری است.