شناسهٔ خبر: 134493 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشور؛

۲ هزار و ۵۹۴ داوطلب در آزمون نظام مهندسی هرمزگان شرکت کردند

آزمون نظام مهندسی هرمزگان مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از برگزاری آزمون های ورود به حرفه مهندسان ، کاردانهای فنی ساختمان و معماران تجربی با ۲۵۹۴ نفر داوطلب در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)؛ عباس کمالی با اعلام شرکت ۲ هزار و ۵۹۴ داوطلب در آزمون نظام مهندسی هرمزگان اظهار کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسی در رشته‌های معماری (اجرا)، عمران (اجرا)، مکانیک (نظارت – اجرا) و برق (نظارت – اجرا و طراحی)، عمران (محاسبات)، مکانیک (طراحی)، برق (طراحی)، نقشه‌برداری و شهرسازی در روزهای ۲۸و۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ با تعداد ۲۵۹۴ نفر داوطلب خانم و آقا  به مدت ۲روز در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد.

کمالی افزود: نحوه رسیدگی به اعتراضات در اطلاعیه ای اعلام خواهد شد و طبق مقررات کسانی که مرتکب تخلف شده اند محرومیت از شرکت تا پنج دوره آتی آزمون به حرفه خواهند داشت و همچنین به استناد بند ۱۸ ماده ۹۱ اصلاحی قانون، متخلف برای تعیین مجازات انتظامی به شورای انتظامی استان معرفی می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: داوطلبان می توانند حدودا ۳ ماه پس از تاریخ برگزاری، نتایج خود را به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی به نشانی اینترنتی inbr.ir دریافت کنند.