شناسهٔ خبر: 134494 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان خبر داد؛

تکمیل قطعه دوم محور راونگ-هشتبندی نیازمند ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد اعتبار است

محور هشتبندی میناب مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در خصوص اعتبار لازم برای تکمیل قطعه دوم پروژه محور راونگ-هشتبندی گفت: حدود ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه نیاز است و پیگیری های نماینده مردم شرق استان در خانه ملت جهت تخصیص اعتبار راهگشا خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)؛ عباس کمالی در حاشیه این بازدید گفت: محور راونگ - هشتبندی به طول ۳۶ کیلومتر از دوراهی راونگ در شهرستان میناب شروع و تا شهر هشتبندی ادامه دارد که دارای پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی است.

وی افزود: عملیات اجرایی بهسازی و تعریض قطعه نخست این پروژه به طول ۸.۷ کیلومتر از سال ۹۴ آغاز و در سال ۹۶ به پایان رسید، عملیات اجرایی قطعه دوم به طول ۳ کیلومتر از فروردین ماه سالجاری آغاز شده است و روند اجرایی آن مطلوب است، قطعه سوم و چهارم به ترتیب به طول ۳ و ۴ کیلومتر تکمیل و مطالعات ۱۶.۳کیلومتر قطعه پایانی مسیر نیز در دستور کار قرار گرفته است و به زودی آغاز می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در خصوص اعتبار لازم برای تکمیل  قطعه دوم پروژه محور راونگ-هشتبندی گفت: حدود ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه نیاز است و پیگیری های نماینده مردم شرق استان در خانه ملت جهت تخصیص اعتبار راهگشا خواهد بود.

کمالی در پایان صحبت‌های خود خاطر نشان کرد:  امیدواریم با پیگیری و همکاری دستگاه های اجرایی معارض موجود درمسیر پروژه رفع و در تخصیص اعتبار مورد نیاز پروژه مساعدت لازم صورت گیرد.