شناسهٔ خبر: 134508 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

اجرای ۱۰۰ درصدی قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در اداره کل راه و شهرسازی گلستان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: قانون تبدیل وضعیت ایثارگران به طور کامل در اداره کل راه و شهرسازی گلستان اجرایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک اظهار کرد: بر اساس قانون تبدیل وضعیت ایثارگران، ۳۷ نفر از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی گلستان که مشمول مصوبه تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران هستند، تبدیل وضعیت شدند.

وی افزود: برخی از کارکنان ایثارگر این اداره کل در حوزه استخدامی دارای وضعیت نامشخصی بودند که بر اساس قانون تبدیل وضعیت ایثارگران، ساماندهی شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: براساس قوانین ابلاغی ما در سال جاری تلاش کردیم تا در این زمینه به نحو مطلوب عمل کنیم که در سطح استان نیز در ارزیابی‌های انجام شده شرایط مطلوب و جایگاه مناسبی را داریم.

وی با بیان اینکه جامعه ایثارگران در ادارات باید در عرصه خدمت‌رسانی و فرهنگی الگو باشند گفت: توجه به آموزه‌ها و سیره شهدا و نشر آن در تحول فرهنگی و پیشرفت جامعه بسیار مهم است.

ملک همچنین بررسی مسائل و اجرای طرح توانمندسازی ایثارگران، توجه به سیره شهدا و رزمندگان را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: خانواده ایثارگران در این دستگاه‌ اجرایی با عملکرد مطلوب اثرگذاری فرهنگی دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در انتها گفت: برای رفع مشکل مسکن ایثارگران بویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان اقدامات لازم صورت گرفته و بخشی نیز با تاکید استاندار در قالب طرح  نهضت ملی مسکن در حال پیگیری است و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی بخشی از نیازهای ایثارگران عزیز در حوزه مسکن و اشتغال باشیم.