شناسهٔ خبر: 134510 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اهتمام اداره کل راه و شهرسازی گلستان بر نقش سازمانی بانوان؛

سهم ۲۷ درصدی بانوان از مدیریت در اداره کل راه و شهرسازی

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با تأکید برلزوم بهره گیری و توجه به توانمندهای بانوان در بخش های مختلف این اداره کل گفت: ۲۷ درصد از سهم مدیران اداره کل راه و شهرسازی به بانوان اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک اظهار کرد: ارتقای جایگاه زنان در ابعاد مختلف از سیاست های اصولی دولت سیزدهم است و تنها محدود و منحصر به گرفتن پست های مدیریتی نیست.

وی افزود: باید فرهنگ سازی درستی در دستگاه اجرایی شکل بگیرد تا جایگاه بانوان صرفا یک مقام تشریفاتی نباشد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در اداره کل راه و شهرسازی به خوبی از ظرفیت بانوان توانمند در مناصب مدیریتی استفاده شده است.

ملک همچنین تصریح کرد: ۲۷ درصد از سهم مدیران اداره کل راه و شهرسازی به بانوان اختصاص یافته و به توانمندهای بانوان در بخش های مختلف این اداره کل توجه می شود.

وی افزود: برای دستیابی به توسعه و پیشرفت، نیازمند استفاده از همه ظرفیت و توان کشور هستیم و نباید از توانمندی زنان در بخش‌های مختلف غفلت کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه والا و ارزشمند بانوان، گفت: شناخت و فهم جایگاه بانوان در جامعه، کلید راهی برای برون ‌رفت از بخش عمده‌ای از آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.