شناسهٔ خبر: 134549 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود)

پیام امیر عمیدی مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان بمناسبت دهه کرامت

کمسیون2عمیدی امیر عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) با صدور پیامی، فرا رسیدن دهه کرامت را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود)امیر عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) با صدور پیامی، فرا رسیدن دهه کرامت را تبریک گفت.

در این پیام آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم اهمیت ذیقعده شد و بهار ایران آمد،در مشهد و قم دو گنج پنهان آمد،روز یکم کریمه آل رسول در یازدهم شاه خراسان آمد . ”دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است، مهر و وفایی که خواهر مهـربان و دلداده را به هجــرت وادار نمـوده و غربت و بیـماری و مرگ را در فصـل جوانی برای او آسـان کرده است. دهه کرامـت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمـانی است دهه کرامت از بیست و چهارم تیر همزمان با یکم ذی القعده و سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آغاز می‌شود و با سالروز ولادت با سعادت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام در سوم مرداد به کار خود پایان می‌دهد. تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (علیهماالسلام) کانون دعا و قرآن و نیایش و … است. دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می‌توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده‌دار بشوند.

دهه کرامت بر همگان مبارک باد

امیر عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود)