شناسهٔ خبر: 134677 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر

اسماعیلی زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در پیامی سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبریک گفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( زنجان) ،متن پیام تبریک اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر به این شرح  است:

حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود که با دلیری و فداکاری فرزندان غیور این مرز و بوم به ثمر رسید. 

سوم خرداد ماه ،نقطه حیاتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و سالگرد حماسه‌ عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور سال های روشن دفاع مقدس است که برای همیشه در یادها خواهد ماند و رنگ فراموشی نمی گیرد.
سوم خرداد سند افتخارات ملت ایران محسوب می‌شود و این روز مبارک، روز نابودی دشمنان اسلام و انقلاب بوده و شکست همه قدرت‌های جهان در این روز رقم خورد و در این میان سوم خرداد از حماسه‌های بزرگ تاریخ ملت ایران است و به فرموده حضرت امام خمینی (ره) در این جریان ما شاهد یاری خداوند متعال بودیم.

خوشبختانه امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف توانسته به دستاوردهای خوبی برسد و در همه حوزه ها سرآمد هستیم و ما به این اقتدار و قدرت می بالیم و امیدوارم همچنان این عزت و اقتدار برای کشورمان روز به روز تثبیت شود.

اینجانب سالروز آزاد سازی خرمشهر را به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و کارکنان ایثارگر اداره کل راه و شهرسازی ،هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت  گفته و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری را از درگاه خداوند متعالی مسئلت دارم و برای ایشان آرزوی سلامتی و طول عمر دارم.