شناسهٔ خبر: 134682 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان عنوان کرد:

تحقق پروژه‌های مصوب سفر استاندار اصفهان به فریدن تا پایان تابستان

تحقق پروژه‌هاي مصوب سفر استاندار اصفهان به فریدن تا پایان تابستان در جلسه کمیته حمل و نقل جاده ای شهرستان فریدن در خصوص پروژه های شهرستانی، مصوبات سفر استاندار و پروژه های پیشنهادی شهرستان به بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با حضور در جلسه کمیته حمل و نقل جاده ای شهرستان فریدن اظهار کرد: برخی از مصوباتی که در سفر استاندار به شهرستان تصویب شد، در حوزه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای است که ان‌شاءا... تا پایان تابستان محقق خواهد شد.

فرزاد دادخواه ضمن اشاره به محدود بودن فصل فعالیت عمرانی این منطقه، افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیز پیگیر اتمام پروژه سه راهی نماگرد به سمت داران بوده و همچنین پروژه های کنار گذر نهرخلج و ورودی و خروجی های شهر داران را در اولویت انجام دارد.

فرماندار فریدن نیز در این جلسه که با حضور دادستان، شهرداران داران و دامنه برگزار شد، عنوان کرد: این منطقه از نظر امکاناتی محروم است و از امتیاز محرومیت نیز محروم گردیده و این امر باعث بروز مشکلات بسیاری شده که می طلبد منطقه فریدن در توزیع اعتبارات ویژه دیده شود. مردم منطقه نیز پیگیر تحقق پروژه‌ها هستند که جزء مطالبات به حق آنها است.

تکمیل زیرگذر نهرخلج به درختک، ساماندهی جاده ترانزیتی داران به الیگودرز، تعیین و تکلیف بلوار دانشگاه، ساماندهی بخشی از مسیر دامنه به آشجرد، ساماندهی جاده اطراف پلیس راه دامنه، تعیین و تکلیف حریم جاده در بخشی های از شهر داران، سردرگمی مسافران فریدن به تهران از دیگر موضوعاتی بود که فرماندار فریدندر این جلسه به آن‌ها اشاره داشت.

در پایان جلسه نیز از نقاط حادثه خیز و پروژه های مطرح شده بازدید شد.