شناسهٔ خبر: 134706 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دومین جلسه شورای مسکن استان کرمان با حضور استاندار برگزار شد

کرمان با حضور استاندار کرمان دومین جلسه شورای مسکن استان کرمان برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان با حضور محمد مهدی فداکار استاندار کرمان ،سید مصطفی آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ،رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان و مدیران اجرایی مربوطه استان دومین جلسه شورای مسکن استان کرمان برگزار شد.

در این جلسه حافظی یکبار دیگر ضمن اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن فقط مختص راه و شهرسازی نیست و دستگاه های اجرایی مربوطه دیگر نقش سازنده و موثر در این مهم دارند ،گفت: متاسفانه بعد از گذشت دو سال هنوز در استان کرمان شاهد این هستیم که برخی از دستگاه های اجرایی در کنار راه و شهرسازی نیستند.

وی همچنین اشاره کرد: در کل استان کرمان تا به این لحظه ۴۶۷۸۳ نفر تأیید نهایی شده اند و ۱۳۶۰۲ نفر واریز وجه داشته اند و این به این به گونه ای است که برنامه ابلاغی ما در استان کرمان ۱۲۸۷۵۶ نفر است.

حافظی ادامه داد: در سال جاری پروژه های ۶۴ واحدی مسکن مهر بافت ،۶۴ واحدی مسکن مهر راه و مسکن کرمان و ۶۴ واحد از پروژه ۱۹۲ واحدی بیلوکارا بهزیستی افتتاح خواهد شد و تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی در پایان اضافه کرد: به مناسبت فتح خرمشهر آیین افتتاح ۵هزار ۸واحد از نوسازی بافت های فرسوده شهری در ۶۷شهر کشور که سهم استان کرمان ۱۲۱ واحد می‌باشد روز پنج شنبه ۴ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است این جلسه در عصر روز دوشنبه مورخ ۲ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد.