شناسهٔ خبر: 134758 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه راهداری در شهرستان های نطنز و اردستان

آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه راهداری در شهرستان های نطنز و اردستان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه راهداری در شهرستان نطنز و اردستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مهدی فقهی اظهار کرد: عملیات اجرایی روکش آسفالت حفاظتی محور نسران به طول ۶ کیلومتر به پایان به رسیده است و همچنین عملیات اجرایی روکش آسالفت حفاظتی چاه قم به طول ۱۰ کیلومتر در حال اجراست.

وی با اشاره به اجرای دو پروژه در شهرستان اردستان گفت: عملیات روکش آسفالت گرم نهوج_ علون آباد به طول ۵/۴ کیلومتر و آسفالت حفاظتی زواره- ریگستان به طول ۱۸ کیلومتر در شهرستان اردستان به اتمام رسید.

فقهی اعتبار مورد نیاز برای اجرا و تکمیل این چهار پروژه را بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در حال حاضر در سراسر استان پروژه های مختلف راهداری در حال اجراست.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و اولویت بندی عملیات بهسازی راه های استان اصفهان در دستور کار است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان هدف از اجرای این پروژه ها را افزایش ایمنی تردد کاربران جاده ای عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود در آینده نزدیک این دو پروژه به اتمام برسد.