شناسهٔ خبر: 134986 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به سیستان وبلوچستان:

روند اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در سایت ۳۶ هکتاری آرمان شهر زاهدان مطلوب است

سیستان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی گفت: روند فعلی احداث واحدهای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زاهدان مرکز استان سیستان وبلوچستان مطلوب است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان وبلوچستان، هادی عباسی معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی در بازدید امروز اعضای قرارگاه نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن زاهدان اظهار کرد: روند فعلی احداث واحدهای این طرح مهم ملی در سایت ۳۶ هکتاری آرمان شهر زاهدان مطلوب است و در حوزه خدمات زیر بنایی نیاز به اقداماتی دارد تا هر چه سریعتر تکمیل شود. 

وی ادامه داد: طی این سفر در نشست امشب شورای عالی مسکن سیستان وبلوچستان در این زمینه تصمیمات مهمی گرفته خواهد شد تا با تقسیم کار و تخصیص منابع در سطح ملی و استانی و وزارت نیرو خدمات زیربنایی هر چه سریعتر در این سایت بزرگ طرح نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان تکمیل شود. 

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: همچنین در زمینه خدمات روبنایی نظیر احداث مساجد، فضای آموزشی و بهداشتی نیز در سایت طرح نهضت ملی مسکن آرمان شهر زاهدان نیز تصمیم گیری خواهد شد تا شهروندان گرامی این شهرستان در رفاه کامل باشند.