شناسهٔ خبر: 135002 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر استاندار از مدیرکل راه و شهرسازی مازندران

تقدیر از مدیرکل استاندار مازندران با صدور لوح سپاس از علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در رویداد ملی جوانی جمعیت به‌عنوان مدیر و دستگاه اجرایی برگزیده تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران با صدور لوح سپاس در مراسم اختتامیه رویداد ملی جوانی جمعیت با محوریت رشد ازدواج و فرزندآوری در ساری از مدیرکل راه و شهرسازی استان تقدیر کرد .

در آیین اختتامیه رویداد اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت در مازندران که با حضور حسینی‌پور استاندار و جمعی از مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی در ساری برگزار شد، از مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به‌عنوان مدیر برگزیده و دستگاه اجرایی برتر مازندران تجلیل شد.

در این مراسم که از برگزیدگان بخش‌های هفت‌گانه این جشنواره اعم از رسانه، نخبگان، مدیران، خانواده‌ها، دستگاه‌های حاکمیتی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد، تجلیل و قدردانی شد، در بخش های مدیران و دستگاه اجرایی، علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به عنوان مدیر برگزیده استان در حوزه جوانی جمعیت، تندیس ویژه این رویداد و لوح سپاس را دریافت کرد.