شناسهٔ خبر: 13502 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بانک مسکن خبر داد:

آخرین آمار سپرده‌گذاری در صندوق پس‌انداز مسکن یکم تا ۲۶ مهر/ سپرده‌گذاری ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خانه‌اولی‌ها در بانک مسکن

حساب صندوق پس انداز یکم بانک مسکن بانک مسکن اعلام کرد: در طی ۱۰۹ روز کاری، در مجموع ۳ هزار و ۵۲۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از سوی متقاضیان خانه‌اولی در شعب سراسر کشور این بانک سپرده‌گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آخرین آمار تغییرات صندوق پس‌انداز مسکن یکم بانک مسکن و میزان سپرده‌گذاری مردم در این صندوق تا پایان ساعت کاری بیست و ششم مهر از سوی بانک مسکن اعلام شد.

بر اساس این گزارش در شهرهای کمتر از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت تا به حال ۴ هزار و ۴۷۶ فقره حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم به ارزش ۵۴۷ میلیارد ریال سپرده‌گذاری شده که به طور میانگین روزانه ۲۷ فقره حساب افتتاح شده است.

همچنین در شهر تهران تا به حال ۴ هزار و ۶۰۹ فقره حساب پس‌انداز مسکن یکم از سوی مردم در شعب تهران بانک مسکن به مبلغ مجموعا هزار و ۲۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سپرده‌گذاری و به طور متوسط روزانه ۳۱ فقره حساب افتتاح شده است.

بر اساس اعلام مسئولان بانک مسکن در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر تا تاریخ ۲۶ مهر تعداد ۹ هزار و ۶۹۷ فقره حساب به مبلغ هزار و ۷۵۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شعب این بانک افتتاح حساب شده است که به معنی افتتاح روزانه ۷۱ فقره حساب است.

بنا بر این گزارش، کل تعداد سپرده صندوق پس‌انداز مسکن یکم طی ۱۰۹ روز کاری از زمان آغاز به کار این صندوق، ۱۸ هزار و ۷۸۲ فقره حساب به مبلغ ۳ هزار و ۵۲۵ میلیارد و ۱۰۰ ریال است که به طور متوسط در هر روز ۱۲۹ فقره حساب پس‌انداز مسکن یکم در شعب بانک مسکن افتتاح شده است./

برچسب‌ها:

نظر شما