شناسهٔ خبر: 135087 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ایمنی و حریم خبر داد؛

نصب پیام‌های ایمنی در نقاط پرتصادف استان اصفهان

نصب پيام‌هاي ايمني در نقاط پرتصادف استان اصفهان رئیس اداره ایمنی و حریم از نصب ۲۵۰۰ متر مربع بنر پیام‌های ایمنی در نقاط پرتصادف استان اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ محمدحسن محمدزمانی اظهار کرد: بزودی ۲۵۰۰متر بنر حاوی پیام‌های ایمنی در سطح محور های استان اصفهان نصب می شود.

رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان بیان این مطلب که  طرح مذکور در راستای ایجاد حساسیت بیشتر رانندگان نسبت رعایت سرعت مطمئنه و توجه به نقاط خطر ساز خواهد بود، اظهار کرد: این پیام های ترافیکی توسط راهداران ظرف دو ماه آینده در نقاط پرتصادف سطح شهرستان های استان نصب خواهد شد.

وی ضمن درخواست از رانندگان، گفت: رانندگان عزیز  به بنرهای نصب شده زرد رنگ با علائم هشدار دهنده در حاشیه محورها توجه کنند، این بنرها صرفا به منظور توجه به آمار و اطلاعات راهداران  نصب شده اند.

محمدزمانی اضافه کرد: این نقاط، محل هایی هستند  که عدم توجه به هشدارها حادثه ساز است و ضروری است رانندگان به محض مشاهده این بنرها هشدار را جدی بگیرید.

رئیس اداره ایمنی و حریم بیان داشت: اداره کل راهداری و نقل جاده ای استان اصفهان از تمام ظرفیت‌های موجود برای کاهش تصادفات استفاده کرده است که می طلبد رانندگان نیز با رعایت قانون و پرهیز از عجله رانندگی کنند تا با رانندگی پر خطر، خود و دیگران را  دچار مشکل نکنند.