شناسهٔ خبر: 135111 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان کرد:

بسیج کلیه امکانات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی برای اجرای طرح اربعین حسینی ۱۴۰۲

0059bab5-c761-41a4-815f-09f94a75e571.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از بسیج کلیه امکانات فنی ،نیروی انسانی و پشتیبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی برای اجرای طرح اربعین حسینی ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون در جلسه کمیته اربعین حسینی ۱۴۰۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی  با بیان این مطلب گفت: کلیه معاونت ها و همکاران مربوطه باید برای اجرای این طرح همچون سال گذشته پای کار باشند.

وی ادامه داد: تا پایان مرداد ماه سالجاری می بایست کلیه پروژه های مربوطه از جمله روشنایی محور پیرانشهر- تمرچین، نصب نیوجرسی و علائم ایمنی، تسطیح، تعریض و نخاله برداری مربوطه های مربوطه به اتمام رسیده و محوطه پایانه مرزی تمرچین نیز باید به لحاظ جانمایی موقعیت دستگاههای ذیربط، جانمایی و نصب امکانات مربوطه به اداره کل، نصب و راه اندازی گیت ها و مسیرهای عبوری و سایر موارد رفاهی و عمرانی نیز آماده سازی شود.

آرامون با اشاره به لزوم هماهنگی با دفتر ترانزیت سازمان برای اعزام اتوبوس ها به خارج از کشور تا شهر بغداد عراق یادآور شدند:در اسرع وقت اقدامات لازم برای عقد قرارداد با پیمانکار در خصوص خط کشی تا پایان تیرماه صورت پذیرد.