شناسهٔ خبر: 135119 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مسئولان حراست وزارت راه‌وشهرسازی؛

مدیر جدید حراست اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران معارفه شد

معارفه حراست مازندران آئین تودیع و معارفه مدیر جدید حراست اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران با حضور مسئولان حراست وزارت راه وشهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، آئین تودیع و معارفه مدیر جدید حراست اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران با حضور مسئولان حراست وزارت راه وشهرسازی، حراست کل استان مازندران، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و معاونین اداره کل برگزار شد.

علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در این مراسم با تاکید بر پیشگیری از بروز تخلفات و ارتقاء سلامت اداری، مسئولیت صیانت از بیت‌المال را از اهم وظایف این نهاد عنوان کرد و آن را مجموعه ای کارآمد در راه و شهرسازی دانست.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران پاکدستی و سلامت همکاران را اولویت اول در اداره کل برشمرد و گفت: مبارزه با فساد باید دغدغه همه باشد، در این راه پیشگیری اهمیت بالاتری دارد و با اراده قوی می‌توان مشکلات را حل کرد.

وی تصریح کرد: انتظار از مجموعه حراست این است که نگاه آسیب‌شناسانه به مسائل داشته باشد و رویکردی در جهت پیشرفت و تحقق برنامه‌ها و اهداف را در پیش گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با تکریم از خدمات بیش از ۳۰ سال رئیس سابق حراست راه و شهرسازی مازندران در مجموعه‌های مختلف ، از خدمات ارزنده و شایسته وی تقدیر و بر ضرورت حفظ و ارتقاء سلامت اداری، صیانت از مدیران و پرسنل مجموعه اداره کل تاکید کرد.

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از زحمات سیدجواد بیکایی تشکر و برای احمد تیزبخش که مسئولیت حراست اداره کل راه و شهرسازی مازندران را به عهده گرفته آرزوی موفقیت کرد.